بسیاری از بنیان گذاران استارتاپ ها در ایران، یک سقف شیشه ای در بالای سر دارند و نمی تونند بالاتر برن. بالاتر از چیزی که فکر میکنند. همین که چند تا مشتری دارند و محصول یا خدمت شون رو می فروشند، ذوق می کنند و فقط در همین دنیای فروش و … هستند اونها شاید با حرف های اینور و اونور اون سقف رو بالاتر ببرند و هدف رو بالاتر ببرند، اما باز این سقف بالای سرشونه. هنوز میگن دیجی کالا و اسنپ اول هستند و ما باید دنباله رو اونها باشیم و به یک اندازه ی خاصی بالا بیاییم یا اگر می خواییم بالاتر بریم، باید چند سال دیگه به این فکر کنیم. این یعنی سقف شیشه ای. لطفا اون رو بشکنید